2010-01-04

Pannónia Gyógyintézet-napló

Lassan hangolódnom kell a kórházra megint, folytatom a sorozatot.

4. Nővérizmusok

- Persze, majd jön a Zoli a katapulttal - mondta a nővér arra kérdésre, hogy lehet-e kérni tolószéket az autóig való eljutáshoz

- Ez a Kati meg estig telepisálja a bilit - a nappalos nővér informálta erről az éjszakást a kórterem átadásakor

- A mókust is megmostad? - a mosakodáskor egy másik kórteremben érdeklődött erről a nővér az éjszaka raplizó nénikéktől (aztán persze tőlem is megkérdezte, csak engem nem tegezett, pontosabban fejedelmi többest használt)

- "Visszajövök" - nem jött vissza (mondjuk ez nem csak nővérizmus, mert mondott ilyet a gyógytornász is Marikának, oszt csak ott felejtették)

- "Nem az én dolgom, majd a kolléganő" - ezt arra vágta rá a nővér, hogy mondtam neki, nekem is van egy zsákom, amibe a holmimat tették, de nem látom sehol. (A rend ugyanis az, hogy az őrzőből az ottani nővér átviszi abba a kórterembe a cuccot, ahová a műtét után viszik az embert, de ez az én zsákom esetében reggel fél hatig nem történt meg, pedig szükségem lett volna rá, kellett volna a telefon.)

Na és akkor ide illik most nagyon PNL az Őszológiai gyakorlatokkal. (A Ludwig múzeumbeli Banga-kiállításon készült ötéves felvétel nem valami jó minőségű, de azért hallható a recsegés mögött a szerző. Felraktuk a YouTube-ra is, hátha ott jobb.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Free counter and web stats