2010-06-26

Az illuzionista


Ezt a hatrészes sorozatot a youtube-on valójában Bojszi találta, de azt mondja, azért nem tette be, mert nem akarta a bénázásával "kiidegelni" Petterit megint, pedig az más eset volt, amikor egyszer bénázott, mert akkor kommentbe kellett volna linket betennie, na de mindegy, akkor én posztolok.
(Bojszi különben az Úrvacsorát nézte éppen, amikor Bergman meghalt, csak ezt akkor még nem lehetett tudni. Aztán néhány óra múlva hallottuk a hírt, és én hirtelen nem is értettem: Bergman nem halhatott meg, amikor Bojszi csak most kezdte nézni a filmjeit.)

És legyen még egy kép Bojszi kedvéért:

3 megjegyzés:

  1. Mamuszt még nem hordok, de már nagyon el tudom képzelni magam, amint én is felülök a kemencepadkára és nézem órákig Fårőt, a hóvihart vagy a tengert, a napkeltét - mint Bergman, a sokat megélt - és mindenre emlékező – 86 éves öregember, aki már egyedül küzd a hol félelmetes, hol nevetséges démonaival. Bojszi, kösz.

    VálaszTörlés
  2. Holnap lesz három éve, hogy életemben először Bergmant néztem.
    Az egyik ismerősöm képtelen megjegyezni ezt a nevet, ezért ha rossz a kedvem azt kérdezi, hogy már megint olyan depis filmet néztem, mit is, ja igen... Holnap= depi-nap tehát.

    VálaszTörlés
  3. Szórakoztató lehet egy ilyen ismerős.

    VálaszTörlés

Free counter and web stats