2010-03-21

Velünk élő történelem

Én vagyok az egyetlen olyan gyerek a legfelső sorban, akinek nincs a kezében piros (a fonákján fehér) zászlócska - de nem azért, mert már akkor is halált megvető ellenálló voltam, hanem ellenkezőleg: engem ért a kivételes megtiszteltetés az óvodában, hogy saját kezemmel leplezhettem le Sztálin elvtárs festményét a születésnapi ünnepség (dec. 21.) keretében, miközben a többiek boldogan lengették a munkás- és óvodásmozgalom zászlaját. (Hátulnézetből: a megadásét.)
Karrierem ezzel el is érte a csúcsát, innen már csak lefelé vezetett az út.

4 megjegyzés:

  1. Hát persze. Miért épp az ne lett volna egyen?

    VálaszTörlés
  2. matelee: de a zászló nélkül is ment az egyensúlyozás a széken ;)

    VálaszTörlés
  3. Ha arra a tengerészgyalogos-frizurás fiúra gondolsz, nem az vagyok (neki amúgy is van zászló a kezében, ott lengeti a jobb fülem mögött).

    VálaszTörlés

Free counter and web stats