2010-03-24

Na végre meggazdagszom

Ьzleti lehetosйg

Йn vagyok Mr. Patrick KW Chan, ьgyvezeto igazgatу йs legfobb pйnzьgyi tisztviseloje, Hang Seng Bank Ltd., Hong Kong.
Nekem van egy jцvedelmezo ьzleti javaslatбt a kцzцs йrdeku osztani veled; Ez magбban foglalja бt egy nagy halom pйnzt.
Megvan a hivatkozбst az йn keresni valakit, aki megfelel az йn javasolt ьzleti kapcsolatot.
Ha йrdekli a munka velem kapcsolatba lйpni velem az йn privбt e-mailben (mrpatrickchan13@yahoo.com.hk
A legkorбbbi vбlaszt erre a levйlre, majd йrtйkelni.

3 megjegyzés:

  1. http://419.bittenus.com/7/11/PatrickKWChan/index.htm

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is így gondoltam - pont ezért tettem be a postot.

    VálaszTörlés
  3. Na de, Petteri, nem tettél szmájlikat, illetve nem alkalmaztál idézőjeleket, márpedig manapság az üzenetek helyes dekódolásához ezek a jelölők elengedhetetlenek. (Úgyannyira, hogy például az idézőjelet az élőbeszédben is "kiteszik". (A címkeként megadott "spam" kifejezés kevés itt.)

    VálaszTörlés

Free counter and web stats