2009-12-18

Pannónia Gyógyintézet-napló

1. Gasztronómia

12. 08.
Infúzió (14.30-tól 12. 09. 00.30-ig)

12.09.
Reggeli:
1 szelet kenyér, 2 szelet veronai (förtelmes), 1 minivaj (feltépős dobozban, ez a karsérült betegek miatt lényeges információ, a kórteremben 3:1 arányú a kar- és lábsérültek száma), az ital - kórházi zsargon szerint a folyadék - választható (teát kérek és kapok).
Ebéd:
zöldségleves, paprikás krumpli lecsókolbásszal, de elcseréltem a spenót-tojásomlett összeállításra
Vacsora:
1 kefír, 1 szelet kenyér, 1 szelet aszpikos pulykafelvágott vagy mi (hasonlót szoktam venni, csak az szebben néz ki)
(Hazai kiegészítések: narancs, alma, 1 db sajtos pogácsa, 1000 mg C-vitamin)

12. 10.
Reggeli: mint fent
Ebéd:
Ugyanolyanleves, spagetti carbonara (mócsingok is voltak benne - sonka gyanánt -, ezek kivételével ehető, legalábbis nekem, de a karsérülteknek már nem annyira.)
Vacsora:
1 banán, 1 szelet kenyér, kb. 5-6 dkg tepertőkrém műanyag pohárban, amilyenben a restiben a kávét adják (a napköziben volt ilyen krém, de akkor nem szerettem, most megkóstoltam, nem is rossz, de inkább kihagyom)
(Hazai kiegészítések: mandarin, 1 db sajtos kifli, 1 db kakaós csiga, 1000 mg C-vitamin)

12. 11.
Reggeli:
1 szelet kenyér, 1 mini őszibarackdzsem, 1 minivaj (vaj- és dzsembontást készséggel elvégzem mindenkinek, nekem pedig elmossák az evőeszközeimet a sorstársak)
Ebéd:
húsleves csúszkálós tésztával, rakott kel (!)
Vacsora:
1 szelet kenyér, kb. 5-6 dkg tojáskrém (a tepertőkrémnél megismert kiszerelésben)
(Hazai kiegészítések: 2 szelet Édel szalámi, 1 db Medve sajt, 1 db sajtos pogácsa, 1 db zsömle, 1000 mg C-vitamin)

12. 12.
Reggeli:
1 szelet kenyér, 1 miniméz, 1 minivaj (a munkamegosztás a szokásos)
Ebéd:
valamilyenleves, szárazbabfőzelék lecsókolbásszal (!), de elcseréltem répafőzelékre - fasírt nélkül
Vacsora:
1 szelet kenyér és újabb lelemény a karsérültek szempontjából: májkrém ringlis feltépővel (vagyis a dobozos sörökön megismert nyitószerkezet, természetesen állok (?) a kórterem rendelkezésére májkrémnyitásilag)
(Hazai kiegészítés: 2 szelet trappista, 1 mandarin, 1 kakaós csiga, 1000 mg C-vitamin)

12. 13.
Reggeli:
1 szelet kenyér, 2 szelet párizsi, 1 minivaj
Ebéd:
zöldborsóleves (!), csirkepaprikás orsótésztával
Vacsora:
1 szelet kenyér, 1 minivaj, 1 müzliszelet (hát, ebből is van azért ehető fajta, de ez....)
(Hazai kiegészítés: 1 Medve sajt, alma, 1000 mg C-vitamin)

12. 14.
Reggeli:
1 szelet kenyér, 1 minivaj, 2 szelet párizsi
Ebéd:
már otthon, hál' istennek.

2 megjegyzés:

  1. ISTENI! Hol lehet házhozszállítást rendelni? Egyébként nem is értem, mi itt a probléma, ha még A, B menüből is lehet válogatni???
    Nekem a dec. 8-i kínálatra fáj a fogam, épp hajnalban gondoltam arra, milyen jót tenne a bőrömnek néhány liter Ringer-laktát...
    Jah, a nehezen kicsomagolható élelmiszerek valójában a kórterem-kohéziót szolgálják. Ebből lesznek a katakombák. Vagy nem? :)
    (galibaba)

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem, válogatni nem lehet, legfeljebb a fegyelmezetlen cukorbetegekkel lehet cserélni, akik nem szeretik a spenótot, mondhanti, szerencsére.

    VálaszTörlés

Free counter and web stats