2010-02-21

Lánchíd


Nem én voltam, esküszöm.

8 megjegyzés:

  1. nagyon emlékszem erre, de nem tudtam volna megmondani, hogy hol van!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, de meglepne, ha 2004 óta még mindig ott lenne. (Például Budaházy biztos nem tűrné ilyen hosszú ideje.)

    VálaszTörlés
  3. Mindig gondolkodtam rajta, de most már végre tudom, ki volt.

    VálaszTörlés
  4. Éreztem, hogy egyszer le fogok bukni.

    VálaszTörlés
  5. egyszer próbáltam egy vodafone-toronyra felmenni ipari alpinista felszerelésben, és akkor nagyon gyorsan beláttam, hogy ha ezen múlik, akkor munkanélküliként fogok éhenhalni.

    szóval minden elismerésem! :) a szerelem egy hihetetlenül inspiráló állapot.

    VálaszTörlés
  6. Na most elképzeltem magam, amint a Lánchíd mellvédjéről vagy mijéről leereszkedvén - egyik kezemben festékes vödörrel, a másikban ecsettel, a harmadikban a „Tanuljunk könnyen, gyorsan oroszul” című kiadvánnyal - szabad folyást engedek túlcsorduló érzelmeimnek.

    VálaszTörlés
  7. Hi-hiiiiiiii!!! Naggggyon jó! :D
    (galibaba)

    VálaszTörlés

Free counter and web stats