2009-11-23

Most már írni kéne valamit

A kísérletezések, beállítgatások eltartanak még egy darabig. Sőt, lehet, hogy állandó program lesz ez, addig pedig nem lehet csak linkelni.
Úgyhogy mint füldugófüggő, szeretném felhívni a figyelmet az Ohropax füldugóra.
Az Ohropax füldugók 100 éve jelentek meg a piacon. Állítólag Kafka is Ohropax-rajongó volt.
És tényleg állati jó, már többféle füldugóval próbálkoztam, de ez mindegyiknél jobb. Szinte minden hangot kiszűr, a magasakat feltétlenül. Úgyhogy hiába adnak hülyébbnél hülyébb hangokat tolatás közben a hajnalban árut szállító különböző furgonok és teherautók, nem hallom őket. Elég hatásos a mélyebb, dübörgő jellegű hangok esetében is, bár reggel felé ezekkel azért baj van. Márpedig a felső szomszédkölök boldog rohanással kezdi a napot. De talán jövőre már iskolás lesz, ebben lehet reménykedni.
Szóval az Ohropax-füldugók jók. Én most az Ohropax Colort használom, de próbáltam már szilikonosat is, az nekem nem jött be, de a kislányom szerint az a tuti.
Mindenképp meg kell említeni a csomagolását. Erre különös gondot fordítottak. Eleinte csinos bádogdobozokban árusították, egészen sokáig, csak az utóbbi évtizedekben jelentek meg a műanyag dobozok. Én szeretem ezeket a műanyag dobozkákat is, nagyszerűen használhatók "táskapatikai" célokra. De hát vannak igazi Ohropax füldugódoboz-gyűjtők is.

3 megjegyzés:

  1. Ady is zajos helyen lakhatott: "Fülembe forró ólmot öntsetek".

    VálaszTörlés
  2. ha bedugod a füled, nem kezdesz el szorongani? engem a belső zaj szokott zavarni.

    VálaszTörlés
  3. Nem, nem kezdek szorongani, hanem így lesz "külső csend" (ss sajnos sehogy másképp).
    Na, de erről eszembe jutott egy Weöres vers:

    Két csönd

    A helylejtői házat
    körülkeríti erdő,
    körülkeringi felhő.
    Az ajtajában összeér
    a külső csend s a belső.

    VálaszTörlés

Free counter and web stats