2010-04-11

The winner takes it all

Itt pedig egy rajongója látható.

5 megjegyzés:

  1. ez már a kollektív művészet szerintem,
    aranyköpések a FB üzenőfalról:

    "Semmilyen következtetést nem akarok levonni. Pusztán rögzítem a tényt: amióta a Fidesz megnyerte a választást még nem sütött a nap."

    "Orbán Viktor szerint ma egy új országban ébredünk. Az időjárásból kiindulva ez Anglia."

    VálaszTörlés
  2. A belvízből kiindulva viszont Hollandia.

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, ezzel ki is merül a Hollandiával való minden hasonlóság.

    Valószínűleg mégiscsak Magyarországon vagyunk, a finom humor hazájában: ma az autószerviz irodája előtt egy Gyurcsány képével díszített lábtörlőt kellett használnom.

    VálaszTörlés
  4. viszont messze szebbek vagyunk mint az angolok! :)

    VálaszTörlés
  5. matelee írta...
    (...)"A rendszerváltozás idején egy ízben Perőcsényben, Demszky Gábor kertjében találkoztam Orbán Viktorral. Fejelni kezdtünk. A labda negyvenhatszor pattant ide-oda, míg végül az én hibámból a földre esett. Körülbelül két év múlva egy kedves barátném, aki jelen volt ennél a mutatványnál, azt mondta, hogy én játszottam, partnerem viszont úgy küzdött, mint aki meg akar ölni engem." (Eörsi István: Egy mosoly természetrajza, 1998.)
    Természetesen marhaság volna azt hinni, hogy a Legtehetségesebb csakugyan gyilkos indulatokat táplált a kitűnő Eörsi Istvánnal szemben. Csupán arról van szó, hogy a Legtehetségesebb valójában nem is politikus, hanem született harcos, olyan ember, akinek a győzelem számít, semmi más. Mindegy, miben győz, fejelésben, bridzsben, szerelemben vagy politikában, ahogy az is mindegy, hogy a politikában melyik szerep jut neki, Crassusé vagy Spartacusé, Caesaré vagy Brutusé, a lényeg az, hogy legyen háború, és győzelem legyen a vége.
    Csak hát a háború nem múlhat el a győzelemmel, mert a háború a harcos lételeme. Folytatódnia kell a békében is, éspedig a legyőzött ellenfél ismétlődő jellegű, rituális porig alázásával, példákat itt helyszűke miatt nem sorolunk, meg egyébként is minek. De ez önmagában kevés, a harcos, ha nincs háború, csinál, ha nincs ellensége, kinevez valakit.(...)
    (Váncsa István Struggle for Struggle in ÉS 2002-04-19: http://www.es.hu/index.php?view=doc;1242)

    VálaszTörlés

Free counter and web stats